- Prima pagină
- Politică de retur
Politică de retur
Conform OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a vă retrage din contractele încheiate la distanță (returnarea comenzii), fără a preciza motivele, cu îndeplinirea condițiilor prezentate în continuare.
1. Perioada de retur:
1.1. Perioada de retur este de maxim 14 zile, inclusiv, de la data intrării în posesia produselor (data de finalizare a livrării sau data ridicării personale a comenzii).
2. Condiții de eligibilitate a produselor pentru retur:
2.1. Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost vândut, fără semne de uzură excesivă sau deteriorări majore;
2.2. Etichetele și marcajele originale trebuie să fie intacte pe produs.
2.3. Orice accesorii sau documente (factura de achiziție, alte documente) furnizate odată cu produsul trebuie să fie incluse în retur.
3. Situații în care nu se aplică politica de retur:
3.1. Piesa auto nu au fost montată în cadrul unui atelier de specialitate autorizat RAR;
3.2. Piesa auto prezintă daune cauzate de instalare și manipulare neglijentă din partea cumpărătorului sau a terțelor persoane care au manipulat piesele la solicitarea cumpărătorului.
3.3. Piesa s-a uzat sau deteriorat în urma suprasolicitării sau a exploatării necorespunzătoare a autovehiculului, neefectuării reviziilor, verificărilor și reglajelor ulterioare, conform tehnologiei de montaj sau a celei impuse de producător;
3.4. Autovehiculul pe care a fost montată piesa a fost accidentat ulterior;
3.5. Autovehiculul a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de altă natură (șocuri termice, electrice, mecanice).
4. Procedura de retur:
4.1. Pentru a înregistra cererea dvs. de returnare a comenzii, ne puteți contacta în scris, printr-una din metodele puse la dispoziție pe website: formular de contact, email: bondterm2@gmail.com sau whatsapp, în termenul prevăzut la punctul 1.
4.2. Pentru identificarea comenzii, este obligatoriu să ne comunicați numărul de comandă sau numărul facturii și datele de identificare personală: nume, prenume, nr. de telefon. Suplimentar, este indicat, specificarea motivului returului.
4.3. În urma înregistrării cererii de returnare, vă vom contacta pentru confirmarea acceptării returului sau, după caz, pentru stabilirea altor detalii.
4.4. Produsele returnate trebuie ambalate în corespunzător, pentru a fi ferite de deteriorări în timpul transportului.
4.5. După confirmarea returului, coletul poate fi trimis prin oricare operator de curierat pe adresa sediului nostru, str. Liliacului 13 / loc. Apahida / jud. Cluj.
4.6. Returnarea produselor comandate se poate realiza și personal, prin prezentarea la sediul nostru str. Liliacului 13 / loc. Apahida / jud. Cluj, în timpul programului de lucru, de luni până vineri, între orele 09:00 – 17:00.
5. Costurile de retur:
5.1. Costurile pentru returnarea produselor vor fi suportate de către cumpărător.
5.2. Fac excepție cazurile în care:
- produsele sunt neconforme cu specificațiile date;
- produsele se dovedesc a fi nefuncționale în termenul de garanție de 30 zile;
- a fost o eroare de livrare, iar comanda nu conține produsele comandate.
6. Verificarea și rambursarea:
6.1. După primirea produsului produsul returnat, acesta este verificat pentru a se asigura că îndeplinește condițiile noastre de retur.
6.2. Rambursarea sumei plătite se realizează în termen de maxim 14 zile, folosind metoda de plată utilizată la momentul achiziției.
7. Excepții:
7.1. În anumite situații excepționale, ne rezervăm dreptul de a refuza un retur, inclusiv pentru produsele care nu îndeplinesc criteriile noastre de returnare sau pentru situații în care considerăm că a fost utilizată o abordare necorespunzătoare sau abuzivă în procesul de retur.